Emil

 

Ruim 20% van de Nederlandse bevolking heeft een beperking*. Eén op de zeven klanten communiceert ‘anders’ dan anders vanwege een niet-zichtbare beperking. Zij zijn verbaal vaak goed onderlegd, waardoor de beperking niet direct opvalt. En toch gaat het wel eens mis: klachten of conflictsituaties als gevolg van onduidelijkheid en onbegrip, voor u vanzelfsprekende communicatie die niet het gewenste effect heeft of het niet nakomen van gemaakte afspraken. Probleemklant of misverstand?

Maakt u al gebruik van de ervaringen van Emil om het resultaat van uw organisatiedoelstellingen te vergroten? Bijvoorbeeld om positieve ervaringen en recensies te creëren, klachten te verminderen, of gewoon omdat u het belangrijk vindt dat iedereen mee kan doen. Emil en zijn collega-ervaringsdeskundigen staan klaar om uw vraag te beantwoorden! Stel hieronder uw vraag, klik op ‘Verzenden’ en ontvang digitaal het antwoord op uw vraag van een ervaringsdeskundige.

Contact